Γενικά

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

  Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, συμμετείχε στην ημερίδα ευαι-   σθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων Με Αναπηρία την   Τετάρτη 3-12-2025, που διοργάνωσε το τμήμα λογοθεραπείας του...
Διαβάστε περισσότερα